بدون عنوان !!!


مادر بزرگم همیشه می گفت "هر کی هر چی داره از پر قنداقش داره " ؛ حالا که فکرشُ می کنم می بینم اصولا ما از بچگی کله شق بودیم یعنی اغلب دوس داشتیم خلاف جهت آب حرکت کنیم ؛ هیچ وقت پول برام ارزش نبود و همیشه به چجوری خرج کردن فکر کردم تا چجوری جمع کردن !!! آدم نترسی بودم و هستم و خیلی کم عصبانی می شم اما خدا نکنه اونروی خوشگلم بالا بیاد ...

قدرت تاثیر گذاریم رو آدم ها خیلی زیاد و خیلی زود آدم ها رو می بخشمو!!!

الان که فکرشو می کنم می بینم از همون بچگی همه این خصوصیات فعلی رو داشتم خصوصا اون کله شقی رو ...




پی نوشت :


چن تا دوس دختر داری !!!


چطور ؟


همینجوری ...


اونایی که منو دوس دارن یا اونایی که من دوسشون دارم ؟!


قسمتی از مکالمه دو همکار در رستوران شرکت اونم ساعت 4بعد از ظهر !!!

نظرات 6 + ارسال نظر

دقیقا ...من از بچگی کله خر و زبون دراز بودم...خدا شفا بدهحالا چندتا دوس دختر داری؟به تفکیک و رنگ بندی بگو ببینم

شهلا7 1390/04/02 ساعت 07:00 ب.ظ http://ring7.persianblog.ir/

میدونی خیلی دلم برات تنگ شده ..تو که نه ... ولی من خیلی !

شهلا7 1390/09/21 ساعت 10:54 ق.ظ http://ring7.persianblog.ir/

دیگه نمیام اینجا...
6ماهه میام اما خبری نیس ازت..
با اینکه نوشته هاتو دوست دارم..
یکم توجه به اینجا کار سختی نیست...
هروقت اومدی نوشتی حتما خبرم کن..

شهلا7 1391/01/16 ساعت 03:46 ب.ظ http://ring7.blogfa.com

دلم واست تنگ شده

سلام. بدینوسیله به اطلاع میرسد وبلاگ مشق شب سابق یا حتی میشود گفت نوستالژی باز سابقتر با عبور از مراحل هفت گانه تناسخ اینک تبدیل به کنتور سوخته گردیده است. لذا کمال امتنان دارم (همین جوریه؟ )که کما فی السابق با ان مانند گذشته رفتار کنید(شایدم بهتر ) و در لینکهای خود نام کنتور سوخته را جایگذین بفرمایید .
با تشکر : محمد(کنتور سوخته)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد