فلسفه بی فلسفه ...

فلسفه اینکه برنده جایزه صلح نوبل رو شرور بین المللی می خوانیم چیه ؟!

فلسفه اینکه دوره همه چیز به پایان رسیده به جز ادبیات چرت و پرت گویی و خزعبل بافی چیه!؟

فلسفه اینکه یک فوتبال درب و داغون داریم و این همه روزنامه و گزارشگر و مفسر فوتبالی چیه ؟!

فلسفه اینکه وبلاگنویسی تقریبا تبدیل به چیز نویسی شده و وبلاگستان تبدیل به جوادستان چیه ؟!

فلسفه اینکه از همون اولش هم از رضازاده خوشمون نمی آمد چه برسد به الان چیه ؟!

فلسفه اینکه بعضی آقایون (!) زن می گیرند اما در اصل شوهر می کنند چیه ؟!

فلسفه اینکه بعضی ها عمر وبلاگنویسی شون رو بالای 10 سال می دانند در حالیکه اولین پست وبلاگ فارسی سال 80 نوشته شده چیه ؟!

فلسفه اینکه هنوز عاشق قدم زدن های شبونه در پارک جمشیدیه هستم چیه ؟!

فلسفه اینکه باید هر شب یک لیوان کاپوچینو بخوریم چیه ؟

فلسفه اینکه الان خوابم می آد و خوابم نمی بره چیه ؟

نظرات 7 + ارسال نظر
Hasti 1389/07/04 ساعت 02:32 ب.ظ http://hastimotarez.blogfa.com

والا اینکه الان خوابت میاد ولی خوابت نمیبره فلسفه خاصی نداره! یک علتی به اسم مریضی داره!

این چیزهایی که ما نوشتیم همه یک فلسفه ای داره بانو اما در ظاهر هیچ فلسفه ای نداره برا همین اسمشون شده فلسفه بی فلسفه

Hasti 1389/07/04 ساعت 02:34 ب.ظ http://hastimotarez.blogfa.com

اون فوتبال درب و داغون رو خوب اومدی رفیق!
من موندم اینا اونوقت چی جوری روشون میشه اس اس رو با بارسا مقایسه کنند!!
خداییش مقایسه از این مسخره تر تا حالا ندیده بودم! فکر کن! استقلال با بارسلونا مقایسه شده!!!
من تو کف اعتماد به نفس این استقلالی هام!

همه چیزمون باس به هم بیاد دیگه !!!
اس اس رو فقط باید با شهرداری تبریز مقایسه کرد والا

خودمم 1389/07/04 ساعت 04:25 ب.ظ

فلسفه اینکه زدی به سیم آخر و این همه دشمن تراشی می کنی چیه پسر ؟
بی خیال شو جون من

کی من ؟؟؟ داداچ با کی کار داری
خیلی وقته بی خیال شدیم داداچ ، بی خیل (آیکون چیز لقِشون)

و همچنین فلسفه اینکه باران دلش برای کیارش تنگ شده چیه ؟؟؟؟؟؟

فلسفش اینه که دل به دل راه داره

Ghazal 1389/07/04 ساعت 10:54 ب.ظ http://more-smoke.blogfa.com

اینایی که گفتی هیچ کدوم فلسفه ندارن!بسیار طبیعی میباشد!

فلسفه اینکه همه اینها طبیعی شدند / هستند چیه ؟؟؟

حواترین 1389/07/04 ساعت 11:12 ب.ظ http://havatarin.blogsky.com

یهو می ذاشتی بچه ات هم دنیا بیاد بعد خبر می دادی !!!
مبارکه و به قول ماهتیسا آیکن گل خونه

مررررررسی بانو (آیکون گذاشتن گل خونه تو گلدون )

سایه 1389/07/04 ساعت 11:48 ب.ظ

فقط نبینمت من جواب تلفن و آف کامنت خصوصی نمی دی فلسفه اینها چیه پاشو بیا ببین چه گرد و خاکی راه انداختی آق کیا

کی ؛ من ؟؟؟
سوغاتی ها چی شد حالا ؟! (آیکون کوچه علی چپ اینها)
گرد و خاک که فرو نشست آبچی ، ای اهالی ..... بدانید و به خاط بسپارید که چیزه یعنی همینی که هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد