سیر تکاملی شناخت !!!

پلان اول :فکر می کنی خود خود خودشِ !!! یکذره هم شک نداری و اگر کسی احیانا کوچکترین تردیدی بخواد برات به وجود بیاره سریع موضع گیری می کنی !!!


پلان دوم : یک کم می گذره و می بینی نه بابا یکذره با اون چیزی که فکرشو می کردی فرق داره ، یکذره تردید به وجود می آد اما اونقدر نیست که بخواد منصرفت کنه ...


پلان سوم : بیشتر می گذره و می بینی ای بابا علاوه بر اینکه غر می زنه یکذره هم لجباز ، این بار یکذره بیشتر تردید می کنی اما مرتکب همون اشتباه رایج میشی و به خودت میگی درستش می کنم اصلا بگذار ازدواج کنیم بگذار خَرم از پل بگذره بگذار مامانش پاش از خونمون قطع بشه بگذار ی خورده چیز بشیم همه چی درست میشه و میشه اونی که من می خوام ... 


پلان آخر : چشم به هم می زنی و می بینی وسط جهنمی گرفتار شدی که نه راه پیش داری نه راه پس و طرف نه تنها اصلاح نشده بدتر هم شده و یکسری خصوصیات جدید هم از خودش بروز داده ...


نتیجه غیر اخلاقی : این همه کیبورد فرسایی کردیم که بگیم عزیزان دل داداچ طرفتون رو اونجوری که هست بپذیرید نه اونجوری که دوست دارید و می خواهید و توقع دارید !!! هر آدمی شامل مجموعه ای از صفات خوب و بد است ، سعی کنیم همدیگه رو اونجوری که هستیم بپذیریم !!!




نظرات 13 + ارسال نظر

چه قلم فرسایی خوبی فرمودی شما ..دوستش داشتم

مررررسی بانو ...

ماه کوچک 1389/07/06 ساعت 11:14 ق.ظ http://littlemoon.mihanblog.com

سلام دوست من...
در کار پذیرفتن چیزای دیگه ای هم هست اونم تصمیم درست گرفتن به ادامه دادن یا ترک کردنه....

گاهی تصمیم گیری سختِ یعنی آدم ها چون وابسته میشن یکجورایی نمی تونن درست تصمیم بگیرن ...

خودمم 1389/07/06 ساعت 02:05 ب.ظ

یعنی من الان در پلان دوم هستم

نخیرررر ، پلان اولی

Ghazal 1389/07/06 ساعت 03:32 ب.ظ http://more-smoke.blogfa.com

کاش بفهمند و بفهممم!!!

ایشالا خدا راه راست رو به سمت همه ما ها کج کنه

بعضی وقتا رابطه از پای بست ویران است....

دقیقا ، منافقیم یعنی موافقیم در حد لامبورگینی ...

حوری 1389/07/07 ساعت 12:12 ق.ظ http://afkarpichdarpich.wordpress.com

آخ قربون دهنت
چه عجب یکی پیدا شد حرف منو بزنه
به خدا منم همیشه به اطرافیانم همینو می گم
آدما اون طوری که هستن دوست داشته باشین نه اونطوری که دوست دارین باشن

4کِرِتیم بچه محل ...

بزرگی می گفت گاهی اوقات یک پست خوب می تونه جای معجون و کباب و ... رو بگیره ، درسته ؟!

سلام.هی از خدا میخواستم من و زنده نگه داره تا یک بار دیگه وبتون و ببینم.آقا دستمون تو رفرش خشکید.که الحمدلله حاصل شد.

سلاااااام
لطف دارید شوما ؛ خدا بگم چی کار کنه پرشین رو !!!

Hasti 1389/07/07 ساعت 04:03 ب.ظ http://hastimotarez.blogfa.com

همینه دیگه! آمار طلاق سر به فلک کشیده همینه! تازه خیلی هاشون هم به خاطر بچه و غیره همدیگرو تحمل میکنند!!
زندگیه دارن؟

آررره والا ...
مملکته داریم ؟!

حوری 1389/07/08 ساعت 02:41 ق.ظ http://afkarpichdarpich.wordpress.com

اون بزرگ خیلی بیجا کرد با تو
هیچی نمی تونه جای معجون اونم تو گل یخ رو بگیره
کی بریم؟

بابا جون مگه تو مریض نبودی احیانا ؟! به این زودی خوب شدی
هر موقع شوما بگی ...

وبلاگم فیلتر شد واسه همین این آدرس جدیدمه,عدد یک اخرش اضافه شد

اصولا فیلتر شدن وبلاگ افتخاریست که نصیب ما نیز گردیده است !!!
فیلتر شدن وبلاگت مبارک

برای پست بالای:
دوست ندارم برای پست های که نظر خواهی شون بسته است نظر بزارم ولی وقتی چند کلمه اول را خواندم یاد چند روز پیش افتادم که به شدت دلم میخواست مسیحی باشم و بروم اعتراف کنم!

شرمنده ؛ من زمانی کامنتدونی رو می بندم که امکان جواب دادن به کامنت ها رو نداشته باشم ...
همه ما ها گاهی نیاز داریم برای خودمون یا برای دیگران اعتراف کنیم اما چیزی که مهم اینه که عموما پیدا نمی کنیم آن گوش شنوا رو یا جرئت اعتراف خیلی چیزها رو نداریم !!!

شهلا۷ 1389/07/12 ساعت 12:43 ق.ظ

سلام خوبی؟

احیانا وب قبلی مشکلی داشت؟اخه واسه من باز نمیشد.

وب جدید مبارک گلادیاتور خان.


اره پستت رو قبول دارم.

راستی لینکوندیدمت.

سلاملکم ؛ مررررسی ... شوما خوبی
آررره مشکل داشت برا همین کوچیدیم اینجا !!!
لطف فرمودید بانو

خودمم 1389/07/14 ساعت 12:03 ب.ظ

سمت ما نیومدی سرت کلاه رفت
الان باین کامنت کلی شرمندت کردم

عمرااااا داداچ کلی هم حال کردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد