وبلاگستان یا نقابستان ؛ ویچ وان ؟!


 نـقـاب می زنیم و سعی می کنیم خودمون خوب جلوه بدیم در صورتی که باطنمون پر از کینه و خشم و نفرت هست !!!

ای کاش خودمون بودیم خود خود خودمون بدون نقاب ؛ بدون تظاهر به روشنفکری و تعقل گرایی البته اگر شهامتش رو داشته باشیم !!!

هی رفیق تا حالا به خودت تو آیینه نگاه کردی ؛ به باطن خودت ؟! چقدر سعی کردی خودت رو موجه و با وقار نشون بدی هااااان ؟! خسته نشدی آیا ...

 متاسفانه تحمل این رو هم نداریم که کسی خود خود واقعیش باشه ؛ از احساس واقعیش بگه اگر بد اگر خوبِ به هر حال خودشِ باشه و بس ؛ بدون 2دره بازی و دوز و کلک .


زررررشک که بعضی ها دوس دارن خودشون سر خودشون کلاه بگذارن و موج راه بندازن که دیگران رو مثلا غرق(!) کنن و خودشون سوار بر موج به ساحل سلامت برسن ؛ زرررررشک !!!


لامصب این مجازستان (وبلاگستان / جوادستان)  رو باس اسمشُ عوض کنن بگذارن نقابستان ؛ والا ... گاهی وختا آدم چیزهایی می بینه یا حرفایی می شنوه که از شدت تعجب مخش چیز می شه و ... (خعلی سعی کردم الان با ادب باشم و اینها !!!) ...

 دست اندر کاران (!) گرام در نظر داشته باشن که ما هیچ وخت سعی نکردیم نقش آدم خوب ها رو بازی کنیم (پس جای نگرانی نیست ) و اینجور نقاب ها  همیشه به صورت ما گشاد بوده خواهشا بگذاریدما همون آدم بد (دراکولا) باشیم هیجانش هم بیشترتره !!!


چه خوبِ که فقط و فقط خداست که از باطن آدم ها خبر داره و خوشبختانه ستار العیوب هست وگرنه ماها جنبه دانستن خیلی چیزها رو نداریم ، مثل الان که من مخم چیز شدِ !!!



شعر نوشت :


اسرار عزل را نه تو دانی و نه من

وین حل معما ؛ نه تو خوانی و نه من

از پس پرده گفتگوی من و تو

چون پرده برفتد نه تو مانی و نه من


پی نوشت :


شرمنده که کامنت ها دیر جواب داده شد ؛ یکذره سرم شلوغ بود ... سعی میکنیم تکرار نشه!!!



نظرات 17 + ارسال نظر
خورشید 1389/07/29 ساعت 09:37 ق.ظ http://khorshidejonoob1.blogfa.com

سلام
شما خودتو ناراحت نکن این چیزی که میگین فقط مختص اینجا نیست . نقاب رو همه جا میشه استفاده کرد . شما همینجوری که هستی باش . در ضمن فکر نکنم درآکولا باشی .هستی آیا ؟

همه جا میشه استفاده کرد اما باور کن اینجا استفادش کاربردی تره
دراکولا نیز هستیم ؛ یو ها ها ها ها !!! اصلا بگذار شب بیام به خوابت

بچه مودب مثبت ماه گل...اونوقت بیا فشایی رو که میذاره بخونم برات تا از خجالت بمیریاصلا حال میکنم طرف نقاب میزنه میدونی چرا؟چون مطمئن میشم همونجوری که حدس میزنم ضعیفهاینکه خودت باشی خیلی شهامت میخواد دادا

الان اینایی که گفتی با من بودی ؟!
دقیقا ؛ اینکه خودت باشی چیز می خواد ؛ والا

Hasti 1389/07/29 ساعت 04:14 ب.ظ http://hastimotarez.blogfa.com

تو فقط جرات داشتی یک بار دیگه دیر جواب بده.. ببین من چی کارت میکنم.. زرشــــک!

بی خود تهدید نکن هاااااا خانم معلم ؛ سوال های آخر ترم اینترچنج رو باس به ما بدی نمرمون هم باس از همه بالاتر باشه ؛ بگممممممم

سلام.خیلی کار زشتی کردی که جواب کامنتا رو دیر دادی.

سلاملکم ؛ خعلی 4کریم
ما کلا کار زشت زیات می کنیم

Hasti 1389/07/29 ساعت 04:15 ب.ظ http://hastimotarez.blogfa.com

انقدر بدم میاد از اینایی که دو تا شخصیت دارند
اه اه! تو وب یک جور، تو خونه یک جور، بیرون یک جور.. چه خبره؟؟ آخه بابا لامصب چند جور؟؟

عین خودم من ؛ ی شخصیت دراکولایی ی شخصیت جا نماز آب کشیده ی شخصیت سبز ی شخصیت زرد و ...
بدو بدو نقاب های جور وا جور داریم از تولید به مصرف به قیمت تعاونی ؛ نبووووووود ؟؟؟

خودمم 1389/07/29 ساعت 05:13 ب.ظ

نقابستان
هر کی نشناست من که میدونم چه دراکولایی هستی خون آشام

هیسسسسسسسس ضایه نکن دیگه چیز مُخ ؛ اگه گذاشتی چن صباحی جانمازمونُ آب بکشیم و نون دستمالمونُ بخوریم

Ghazal 1389/07/29 ساعت 06:14 ب.ظ http://more-smoke.blogfa.com

به نظرم توی این فضای مجازی خیلی ضربه نمیزنه وقتی طرف رو بی نقاب ببینی.. توو دنیای واقعیه که آدم رو داغون میکنه ..

اینجام به اندازه خودش ضربه می زنه ؛ امان از جنس خراب امان !!!

سایه 1389/07/29 ساعت 08:04 ب.ظ

دراکولا هم اینقدر جیگر
عاشق دلکمه داریوش رو این شعر هستم .
جوادستان / نقابستان

جیگری از خودتونِ !!! جیگر پیگر سوخت بابا تِموم شد رفت پی کارش ؛ والا
ما نیز همینطور بانوووو ؛ خعلی 4کریم

آی گفتی ...آی گفتی ..آی گفتی ..دست رو دلم نذار که خونه

والا ما همیشه دست به سینه کامنت ها رو جواب می دیم
ای بابا ؛ رفاقت ها دیگه قهوه ای شده !!!

خب شما نقاب نزن ...

اما کیارش من واقعن خودم رو مینویسم ..

از قِدیم میگن خواهی نشوی رسوا بپر سوار وِسپا یعنی همون همرنگ جماعت شو و اینها ...
بگذار برم نقابمو بزنم بیام ادامه کامنتو جواب بدم !!!
بهههههله ، سلام علیکم و رحمه الله و برکاته و العافیت و الخیر تقبل الله سبکم و الله ؛ تکبیرررر !!!

بر منکرش لعنت بانو خوشحالیم که خودتون هستید ؛ والا ما کس خاصی منظورمون نبود کلی نوشتیم !!!
اینقده مرد هستیم که اگه منظورمون به کسی باشه اسمشُ ببریم

در مورد جنبه خوب گفتی.
اهالی وبلاگستان ماشالله....

4کریم ...
وبلاگستان که شده خاله زنک بازی ؛ والا !!!
هر از گاهی یکی 4کیلو سبزی می خره و بقیه می شینن دورش به پاک کردن و ....

O2 1389/08/01 ساعت 01:00 ق.ظ http://alimalakshahy.blogspot.com

با نقابستان خیلی حال کردم

4کریم ؛ نظر لطفت داداچ

خودمم 1389/08/02 ساعت 12:45 ق.ظ

مثلا خواستی تکرار نشه

میزنم شَل و پَلِت می کنم هااااااا تو که می دونی دهن ما چقدر سرویس اینروزها

حواترین 1389/08/02 ساعت 10:22 ق.ظ

زود قضاوت نکن کیاجان ...
من سعی می کنم همیشه خبیث به نظر برسم برعکس حرفت !

والا ما درمورد کسی یا چیزی قضاوت نکردیم بانو ؛ ما یک مطلب کلی رو عنوان کردیم که خوشبختانه هَمَ می دونن که چقدر اینروزها رایج شده !!!

چه خوب مام دراکولاییم ؛ خوشبختم

Ghazal 1389/08/04 ساعت 12:09 ق.ظ http://more-smoke.blogfa.com

سایه 1389/08/04 ساعت 10:59 ب.ظ

بی مرام بی بی ادب بی چیز کجایی

4کریم 1000تا !!!

شهلا۷ 1389/08/07 ساعت 10:37 ق.ظ http://ring7.persianblog.ir/

سلام کیارش خان.
خوبی شما؟
میبینم که دردمون مشترکه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد