توفیق اجباری


ارشاد بکنید آمّا نه دیگه اینقده جدی !!!

در همین راستا بزرگان اعلام فرمودند لمس (سینه)  زنان از نوع اوکراینی نه تنها گناه و اینها نیست بلکه اوجب واجبات است !!!


می گید نه ؛ برید ادامه مطلبُ ببینید !!!




تصویر مربوط به مراسم فرهنگی سفارت ایران در اوکراین است که  5دختر اوکراینی در اعتراض به سنگسار سکینه آشتیانی برهنه شدند !!!


کارمند امنیتی سفارت هم از این توفیق اجباری استفاده " بهینه " کرد و با ی تیر 2نشون زد .هم طرف رو یکجورایی ارشاد کرد هم دست گذاشت رو نقطه عطف این فتنه !!!

خداوند  این جوان رعنا را که اینقده از خود گذشتگی از خودش نشان داده را با حوریان بهشتی محشور کند !!!



پی نوشت :


حالا این وسط اختلاف نظر پیش اومده و یکسری ها معتقدند بغل کردن زن اجنبی مستحب است و لاکن بغل کردن زن اجنبی عریان واجب است !!!




نظرات 19 + ارسال نظر
خودمم 1389/08/21 ساعت 10:43 ق.ظ

دست گذاشته رو ریشه فتنه
مامور امنیتی هم نشدیم بلکه بتونیم یکنفر ارشاد کنیم

آخه دقیقا ریشه فتنه همونجاس !!!

سایه 1389/08/21 ساعت 06:32 ب.ظ

اصلا قیافش به مامور نمی خوره چقدر هم سفت بغلش کرده

باید هم نخوره قیافش رو میگم هااااااااا !!!
این نشونه خلوص نیتشِ بد برداشت نکن

پدر گرامی درست فرموده اند
مطلب بورخس رو دوست داشتم عالی بود

پست بالایی نظر نداشت ها

مررررسی ؛ فهلا کامنتدونی تعطیل !!!

شهلا۷ 1389/08/21 ساعت 11:44 ب.ظ

سلام داداش کیارش..
کجایی که دلمان برایتان تنگ شده

هر دو پست عالی بودن.

با اجازه تان ان شعر و همین پست را از وبلاگتان میپیچانیم و ادرستان را میدهیم.


ممنون.

سلامَلِکُم ...
مررررررررسی شهلا جان

خواهش می کنم اجازه لازم نیست ؛ مخلصیم ...

حوری 1389/08/22 ساعت 12:40 ق.ظ http://afkarpichdarpich.wordpress.com

این عکسای بی ناموسی چیه اینجا گذاشتی؟
نمیگی زن و بچه مردم از اینجا رد میشن؟

کــــــــــــــی من ؟!
بابا طرف داره این کفار رو به آغوش گرم اسلام هدایت میکنه عکس بی ناموسی دیگه چیه !!!

حوری 1389/08/22 ساعت 12:41 ق.ظ http://afkarpichdarpich.wordpress.com

در مورد ژست بالایی هم باید بگم بنده شدیدا با پدرت موافقم
درضمن متن زیبایی هم آخرش نوشته بودی

ما نیز شدیدا موافقیم آما کیه که عمل کنه !!!

مرسی ؛ آما من ننوشته بودم متن مال بورخس بود

چه هیکلی لامصب...دمش گرم بدون دلیلم لخت میشد ما راضی بودیم

چه هیکلی ؟! ما که ندیدیم !!!
ما نیز همینطور

حوری 1389/08/26 ساعت 02:04 ب.ظ http://afkarpichdarpich.wordpress.com

مرض داری قمست نظرات رو می بندی؟
اگه یکی بخواد حرف بزنه تکلیفش چیه آخه؟

مرض که زیات داریم
مخلصیم ؛ حق با شوماس ولی مام زیات حال و حوصله نداریم به هر حال حق همیشه با کامنتر هست

Ghazal 1389/08/26 ساعت 05:13 ب.ظ http://more-smoke.blogfa.com

واااای .. باورم نمیشه این 3تا پست رو ندیده باشم!
واقعاً شرمنده.. نخونده بودم و نفهمیدم دعوتم کردی کیارش جاان.. کلی معذرت..

اووووووووه بی خیل بابا شاد باش
نوشتی ی ندا بده بیایم بُخونیم ...

خودمم 1389/08/26 ساعت 09:51 ب.ظ

مشکوک می زنی داداچ

کــــــــــــــــی من ؟!
دیشب که بهت گفتم ...

سایه 1389/08/28 ساعت 04:27 ب.ظ

یا در کامنتدونیتو باز م یکنی یا خیلی بدی هاا

کـــــــــــــی من ؟1

باز کردیم ...

selina 1389/08/29 ساعت 01:59 ق.ظ http://selina90.blogfa.com

الان نمیشه واسه اون پستای بالایی کامنت گذاشت ؟!

می خواستم بگم :

منم از این خوابا می خوام . اما نمیشه که !


امیدوارم خواب نبینی

نه دیگهههههه

تا الان 3-4 نفر دیگه تقاضا این مدل خواب رو دادن بگذار تعدادمون که به حد نصاب رسید با ی سگ می ریم تو غار و می خوابیم تا شونصد سال دیگه

چند تا پست بالا رو خوندم ولی متاسفانه امکان نظر گذاشتن نبود.

با اون بحث موفقیت در دنیای مجازی موافقم... آخرش وقتی آدم در دنیای واقعی تنها باشد و یا قله ای را در زندگیش فتح نکرده باشدف چه فایده که امار بازدید وبلاگش چقدر است و تعریف و به به و چ چه های طرفدارانش چقدر باشد...

آخرش که آدم تنهاست....!

خوب کاری کردی خوندی

دقیقا ؛ اما یکسری ها سعی دارن از مجازستان پل بزنن به واقعستان (دنیای واقعی) که به نظر من اشتباهِ !!!

واااای خدا مردم از خنده

خنده عالی پایدار ...

شهلا۷ 1389/08/29 ساعت 11:00 ق.ظ

اره؟
خوبه باز خودت نیشخند گذاشتی.
اتفاقا از این مراسم اخری خوب فیلمی ازت گرفتم[ساکت][زبان]
شانس اوردی دوستای خودم توش هستن مگرنه بهت نشون میدادم نوشابه بازکن[قهقهه][شوخی][ابرو][زبان]
اون پست اول اولیه یعنی یه اشتباه بزرگ نه؟
دلم گرفت..
شاید به خاطر اهنگه بود..

آرررره جون داداچ

از کی ؛ من ؟!
یکجورایی آره آما آدم تا اشتباه نکنه مرد نمیشه

آهنگش خعلی خفن ...

شهلا۷ 1389/08/29 ساعت 01:49 ب.ظ

ما نوشتیم تا از کم پیدایی خارج شویم.

ای بابا ؛ نیستی که با این پست های رمزدارت

M@rM@r!i!i 1389/08/29 ساعت 11:44 ب.ظ http://bolughekaal.blogfa.com

چرا؟؟؟؟ واقعا چرا ما رو بخاطر یه دونه کامنت ناقابل میکشونی تا اینجا؟؟؟؟؟؟ خب ما شاید بخواییم وا3 بالایی نظر بدیم!!!!
وااااای چ اسمایلا باحالی داری!! دلم میخواد همشونو امتحان کنم!!!

حق با شوماست ولی باور کن بعضی وختا حوصله کامنتدونی رو ندارم !!!

بخوای میتونم اسمایلی هامُ بهت قرض بدم

سایه 1389/08/30 ساعت 12:57 ق.ظ

بزنم شل و پلش کنم ها زود تند سریع بیا یک پست جدید با کامنتدونی باز بگذار افتاد

حالا ایندفه رو بی خیل شوووو بابا ما زن و بچه داریم !!!
بفرما اینم پست جدید

selina 1389/09/03 ساعت 12:55 ق.ظ http://selina90.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد